Παρενέργειες σε εκατοντάδες υγειονομικούς στη Γαλλία μετά τη λήψη του εμβολίου της AstraZeneca

Advertisement

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Φαρμάκων της Γαλλίας ανέφερε 149 περιπτώσεις εμβολιασθέντων που ανέπτυξαν παρενέργειες οι οποίες μοιάζουν με γρίπη μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca.

«Λάβαμε 149 δηλώσεις παρενεργειών μεταξύ 6 και 10 Φεβρουαρίου όπου αναφέρονται σύνδρομα τύπου γρίπης, συχνά υψηλής έντασης όπως υψηλός πυρετός, πόνοι ή πονοκέφαλοι» σημειώνει η υπηρεσία σε δελτίο τύπου.

Ο οργανισμός τονίζει ότι αυτές οι ανεπιθύμητες ενέργειες «είναι γνωστές» καθώς το εμβόλιο έχει χορηγηθεί σε σχεδόν 10.000 άτομα.

Advertisement

«Παρ’ όλα αυτά, αυτές οι εκδηλώσεις φαρμακοεπαγρύπνησης αποτελούν αντικείμενο ιδιαίτερης παρακολούθησης από τους υγειονομικούς οργανισμούς, ιδίως όσον αφορά την ένταση αυτών των ανεπιθύμητων ενεργειών» αναφέρει το δελτίο τύπου.

Νωρίτερα, η «Télégramme» ανέφερε ότι ασθένειες που μοιάζουν με γρίπη εμφανίστηκαν σε αρκετούς εργαζόμενους στον τομέα της υγείας που είχαν λάβει το εμβόλιο AstraZeneca ανάγκασαν κυρίως το νοσοκομείο «Morlaix» να αναστείλει τον εμβολιασμό του προσωπικού του.

Από την πλευρά της, η υπηρεσία ασφάλειας φαρμάκων της χώρας συνιστά τον «κλιμακωτό εμβολιασμό του προσωπικού» για τον περιορισμό του «δυνητικού κινδύνου διαταραχής της λειτουργίας των υπηρεσιών φροντίδας».

Πηγή

Advertisements

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ: